tiistai 13. tammikuuta 2015

Switzerland


Kävin siis tosiaan tapaamassa mun ystävääni Lauraa Sveitsissä viime vuoden puolella. Kierrettiin aika monta paikkaa niinä kolmena päivänä, kun Sveitsissä olin. Nähtiin mm. Zürich, Luzern, Walchwil ja Zug. Kierreltiin näissä kyseisissä kaupungeissa, kateltiin nähtävyyksiä ja shoppailtiin jonkin verran. Mulla oli aika huono tuuri sään suhteen tän reissun aikana. Koko matkan ajan oli tosi kosteeta, sumusta ja pilvistä, niinpä en nähnyt vilaustakaan sveitsin vuorista joita olin odottanut näkeväni. No minkäs sille voi, seuraavalla kerralla sitten ;)

Mulla on muuten seuraava reissu ihan kulman takana odottamassa. Huomenna illalla otan junan Helsinkiin ja torstaina aikaisin aamulla lähtee lento Egyptiin. Ihanaa päästä viikoksi vain löhöilemään auringon alle!

With love, Ida-Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti