keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Yo-kuvat Laura V.


Photos by me

Tämä mun postaustahti alkaa olla aika nolo. Nytkin on jo kulunut yli viikko viime postauksesta ja toukokuussa oon postannut vaan pari kertaa. Mulla olisi intoa postata, mutta ei vaan kertakaikkiaan ole ollut aikaa siihen, eikä oikein mitään erityistä postattavaakaan sen puolen. Työt on vienyt suurimman osan ajasta ja nämä kaksi päivää ennen lauantain juhlia tulee olemaan kilpajuoksua ajan kanssa, sen verran on vielä tekemättä. On leipomista, siivoamista ja viimeisten asioiden hankkimista. Heti juhlien jälkeen, kun mulla on vähän enemmän aikaa, aion yrittää panostaa hiukan enemmän blogiin ja ottaa niitä samperin asukuvia, joita ei taaskaan ole tullut otettua varmaan kuukauteen! :D

Tätä postausta kuvittaa kuitenkin mun ottamat ylioppilaskuvat mun ihanasta ystävästä Laurasta. Oon muuten kuvannut myös yhdet toiset yo-kuvat mun toisesta kaverista, jonka nimi on kans Laura :D Niitä tulossa jossain vaiheessa, niinkuin myös mun omia yo-kuvia. Pyrin myös kuvaamaan tulevana lauantaina jotain pientä, eli paljon matskua lakkiaisiin liittyen tulossa :)

with love, Ida-Maria

2 kommenttia: